A legfinomabb ételek a minőségi alapanyagoknál kezdődnek

Szeretem a pulykát

Pulykanyak leves

2020. február 03. - Szeretem a pulykát

Pulykanyak leves - ahány ház, annyi szokás, hogy ki mikor, mivel és hogyan főzi. Szerintünk így könnyű és finom, és szinte bármikor megesszük. 

2020_01_pulykanyak_leves_nef_kicsi.jpg

Pulykanyak leves

Hozzávalók:

  • 3 pulykanyak
  • 1 vöröshagyma
  • 3-5 sárgarépa
  • 2 fehérrépa
  • 1 kisebb zeler
  • 1 -2 gerezd fokhagyma
  • fekete szemes bors
  • őrölt kömény
  • petrezselyemzöld

A húst hideg vízben feltesszük főzni. Amikor felforrt és a teteje habos lesz, leöntjük róla a vizet és újra hideg vízben feltesszük főzni. Egy órát főzzük, majd beletesszük a megpucolt zöldségeket és a fűszereket és a legkisebb lángon addig főzzük, amíg a hús és a zöldségek meg nem puhulnak. Forrón tálaljuk, adhatunk hozzá tésztát is.  

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemapulykat.blog.hu/api/trackback/id/tr1515433848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élhetetlen 2020.02.11. 11:51:58

Imádom, és néha még tárkonyosan, tejföllel behabarva is készítem. (fokhagyma nem jöhet szóba, de ez magánügy). Baleset. Nem én vettem, ismerőssel hozattam. Harminc centis darabok, de értek én hozzá, csak el kell törni a csigolyánál, és elvágható, darabolható. De jött egy testhez közelebbi, vastagabb, masszív darab, hát nem eltörni, de meghajlítani sem tudtam. Kész, ezt nem lehet vendég elé tenni, be a fagyóba, majd megfőzöm magamnak, és főve szétszerelem. Úgy lett. Bocs, ezt csak poénként írtam le.
süti beállítások módosítása