A legfinomabb ételek a minőségi alapanyagoknál kezdődnek

Szeretem a pulykát

Ízgazdag pulykamájkrém

2017. december 11. - Szeretem a pulykát

pulykamajkrem.jpg
Tudtátok, hogy a pulykamáj milyen finom? Bevallom, én is most próbáltam először, eddig nem mertem megvenni, nem is értem, hogy miért! Nagyon enyhe, kellemes íze van, olcsó, mint a csirkemáj, és elképesztően jó belőle a májkrém. Ez most egy csípős, amolyan téli változat, de persze nyáron finom lesz, csak legyen már végre nyár. Addig is, ha nagyon fázom, több chilit teszek a májkrémbe.

Hozzávalók

2 nagy fej hagyma
20 dkg libazsír
50 dkg pulykamáj
1,5 ek dijoni mustár
2 sima mustár
1 ek méz
3 kk majoránna
1-2 kk chili
1 kk őrölt kömény
só, bors

A hagymát megpirítjuk a zsír felén, majd rátesszük a falatnyi darabokra vágott, megtisztított pulykamájat is. Mustárral, mézzel, majoránnával, chilivel, köménnyel, sóval, borssal fűszerezzük, majd addig kevergetjük, amíg a máj belseje éppen át nem sül. A maradék zsírt csak ekkor adjuk hozzá.
Kis üvegekbe töltjük a májkrémet, és 24 órára a hűtőbe tesszük. 4 napon belül érdemes elfogyasztani, de nagyon jól fagyasztható!

Receptjeinkkel már a Foodyny oldalán is találkozhatsz, ahol további finomságok is várnak rád. Ismerj meg egy új ízvilágot!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemapulykat.blog.hu/api/trackback/id/tr5513471393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása