A legfinomabb ételek a minőségi alapanyagoknál kezdődnek

Szeretem a pulykát

Őszi életmódváltás – az étkezéstől a mozgásig

2020. november 03. - Szeretem a pulykát

untitled_collage.jpg

Vannak időszakok, amikor nagy lendülettel kezdünk bele álmaink megvalósításába, vagy egyszerűen olyan dolgokba, amit ezer éve halogatunk már. Ilyen időszak az ősz is, ami az életmódváltás szempontjából az egyik legkedvezőbb évszak.

A hedonista nyár elteltével könnyű új célokat kitűzni, hiszen ilyenkor sokkal tudatosabban és tervezetebben lehet elkezdeni a felkészülést a jövő nyári bikiniszezonra. Nézzük is meg, hogy kezdetben milyen változásokra van szükséged az étkezés és a testmozgás terén ahhoz, hogy biztosan elérd céljaidat!

Ne higgy a gyors eredményt ígérő csodadiétáknak!

Mindennek megvan a maga ideje. Ez igaz a fogyásra is és bár sokan azt hiszik pár hét is elég lehet ahhoz, hogy látványos eredményeket érjenek el, ez egészségesen és tartósan semmiképpen nem lehetséges. Először a vízvesztésből fakadó testsúly csökkenés indul be, de a zsírraktárakból való lefaragáshoz, hosszabb és keményebb munkára van szükség. Az izomépítés pedig, egy akár hónapokat felölelő folyamat is lehet.

Megfelelő étkezés és rendszeres, határokat feszegető mozgás!

Ezzel nem mondtunk újdonságot, biztos hallottad már, hogy mindennek ez a lényege! De hogyan is néz ki az a megfelelő étkezés? Beszéljünk erről, hiszen talán e körül kering a legtöbb tévhit és félreértés!

A jó alapanyagokon és mennyiségen múlik minden!

Hiába kezdesz bele egy napi 800 kalóriás, porokkal és étrendkiegészítőkkel tarkított, szinte 0 grammos szénhidrát tartalmú diétába, fölösleges! Igaz hirtelen lesz eredménye, de a gyomrodat, az anyagcserédet és a hormonháztartásodat is kicsinálod vele.

Helyette inkább száműzd a finomított szénhidrátokat, feldolgozott élelmiszereket és stabilan, kilengések nélkül állj át egy tartható, napi 1500 kalória körüli, zöldségekkel, jó minőségű húsokkal, savanyított élelmiszerekkel és lassan felszívódó szénhidrátokkal teli étrendre.

cikk2_3.jpg

A pulykahús rendszeres fogyasztása az egyik legfontosabb, amit diéta idejére ajánlani tudunk. Jóval zsírszegényebb, mint a disznó és társai, és akár felvágottként és kolbászként is megvásárolható. Fűszerezése és elkészítése is végtelenül egyszerű, gyors és változatos, éppen ezért megunhatatlan.

A pulykamell a pulykarész legzsírszegényebb változata, ami a csirkemellhez képest is sokkal kedvezőbb tápanyag szempontjából, ugyanakkor nem száraz. Az elkészítési módok mellett az is rendkívül fontos, hogy a pulykahús rendszeres fogyasztása, az egészségedre is jótékony hatással van.

Magas a többszörösen telítetlen zsírsavtartalma, ezért csökkenti a szív és érrendszeri megbetegedések kialakulásának kockázatát. Magas a vastartalma, ami a napi vasszükségleted, akár 18%-át is fedezheti. E mellett pedig magas fehérjetartalma miatt nemcsak a fogyásban, de az izomépítésben is segít.

cikk2.jpg

Figyelj a húsok forrására is! A magyar pulykahús megfelelően ellenőrzött helyről származik (teljesen nyomonkövethető), így garantáltan magas minőségű étel kerül a tányérodra!

Mozogj legalább heti 3 alkalommal!

A helyes táplálkozás mellett a rendszeres sportolás beiktatása is elengedhetetlen. A legalább heti 3 alkalommal látogatott, szintednek és erőnlétednek megfelelő órákkal, elképesztő eredményeket érhetsz el. A helyzetnek megfelelően számos online lehetőség is van, aminek segítségével tömegbe sem kell menned ahhoz, hogy jót edz! 

cikk2_1.jpg

E mellett használd ki a szép őszi időt is! Sétálj sokat, tervezz családi túrákat vagy próbáld ki a szabadtéri kondiparkokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemapulykat.blog.hu/api/trackback/id/tr6516270790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása